PROMOCJA
Łącz produkty dla wygody
Kup wybraną pralkę lub suszarkę i odbierz do 500 zł zwrotu na konto.
Przy zakupie zestawu pralka i suszarka otrzymasz aż do 1000 zł.
Organizatorem promocji jest Samsung Electronics Polska sp. z o.o. Promocja trwaod 08.09.2021 r. do 17.10.2021 r. lub do wyczerpania puli zwrotów. Lista modeli,wartość poszczególnych zwrotów oraz szczegółowe zasady promocji dostępne w regulaminie.
Modele biorące udział w promocji
Zasady promocji
Organizatorem promocji jest Samsung Electronics Polska sp. z o.o. Promocja trwaod 08.09.2021 r. do 17.10.2021 r. lub do wyczerpania puli zwrotów. Lista modeli,wartość poszczególnych zwrotów oraz szczegółowe zasady promocji dostępne w regulaminie.
Gdzie znajdę numer seryjny?
Tabliczka znamionowa i numer seryjny znajdują się w lewym, górnym rogu tylnej ściany pralki.
Masz pytania?
W razie pytań dotyczących promocji napisz wiadomość na adres [email protected]
Listę modeli objętych promocją oraz szczegółowe zasady promocji znajdziesz w regulaminie.
Sprawdź, czy Twoje zgłoszenie jest kompletne
Do rejestracji zakupionego produktu wymagane są:
• Konto Samsung Account – założysz je w kilka minut
• Wypełniony formularz rejestracyjny (na wypełnienie formularza masz 21 dni od daty zakupu urządzenia)
• Załączone zdjęcie lub zrzut ekranu pozostawionej opinii
• Załączone zdjęcie tabliczki znamionowej zakupionego produktu
• Dowód zakupu
FAQ
Jak będzie weryfikowana moja opinia?
Twoja opinia zostanie zweryfikowana pod kątem tego, czy:
• zawiera przynajmniej 400 znaków ze spacjami,
• jest oznaczona hashtagiem #AkcjaŁączProduktyDlaWygody,
• jest merytoryczna, tj. dotyczy wybranego modelu Samsung objętego akcją promocyjną, satysfakcji z jego użytkowania lub opisuje Twoje doświadczenia z jego użytkowania,
• została stworzona przez Ciebie, jest oryginalna i nie była wcześniej publikowana,
• nie narusza niczyich dóbr, praw ani dobrych obyczajów.
Jakie modele pralki, pralko-suszarki i suszarki Samsung biorą udział w promocji?
Pralki Standard
WW90T986ASH/S6, WW90T954ASH/S6, WW90T954ASX/S6, WW80T954ASE/S6, WW80T954ASH/S6, WW90T754ABH/S6, WW90T754ABT/S6, WW80T754ABH/S6, WW10T654DLH/S6, WW90T654DLH/S6, WW80T654DLH/S6, WW80T654DLE/S6, WW90T634DLH/S6, WW80T634DLH/S6, WW80T554DAE/S6, WW80T554DAT/S6, WW70T554DAE/S6, WW70T552DTW/S6, WW70T552DAE/S6, WW70T552DAT/S6, WW90T534DAE/S6, WW80T534DAE/S6, WW10T504DAE/S6, WW90T504DAE/S6, WW90T504DAT/S6, WW80T504DAE/S6.
Pralki i pralko-suszarki Slim
WW8NK62E0RW/EO, WW8NK52E0VW/EO, WW8NK52E0VX/EO, WW70AA626AH/EO, WW70AA626AE/EO, WW70AA626TE/EO, WW65AA626AE/EO, WW65AA626TH/EO, WD8NK52E0AW/EO, WD8NK52E3AW/EO.
Pralko-suszarki Standard
WD90T954ASH/S6, WD90T754ABH/S6, WD90T654DBH/S6, WD80T654DBH/S6, WD8NK52E0ZX/EO, WD8NK52E0ZW/EO, WD80T554DBX/S6, WD80T554DBE/S6, WD80TA046BE/EO, WD80TA046BH/EO, WD80T4046CE/EO, WD70TA046BE/EO, WD70TA046BH/EO.
Suszarki
DV90T8240SH/S6, DV90T8240SX/S6, DV90T8240SE/S6, DV90T7240BH/S6, DV90T7240BT/S6, DV80T7220BH/S6, DV90T6240LH/S6, DV80T6220LH/S6, DV80T6220LE/S6, DV90T5240AE/S6, DV90T5240AT/S6, DV80T5220AE/S6, DV80T5220TW/S6.
Ile trwa promocja?
Promocja jest prowadzona w okresie od 8 września 2021 r. (pierwszy dzień, w którym możliwe jest dokonanie zakupu produktu) do 17 października 2021 r. (ostatni dzień, w którym możliwe jest dokonanie zakupu produktu).
Kiedy otrzymam zwrot?
Pula zwrotów jest ograniczona, a o prawie do otrzymania zwrotu decyduje kolejność zgłoszeń, dlatego im szybciej zarejestrujesz urządzenie w promocji, tym większe prawdopodobieństwo, że otrzymasz zwrot. Twoje zgłoszenie zostanie zweryfikowane w ciągu maks. 30 dni roboczych od rejestracji w promocji, a wypłata zwrotu nastąpi najpóźniej do 13 stycznia 2022 r. Jeśli pula zwrotów zostanie wcześniej wyczerpana, poinformujemy o tym na stronie pralki.samsung.pl
Do ilu dni od daty zakupu produktu mogę go zarejestrować?
Zakupioną pralkę lub pralko-suszarkę lub suszarkę Samsung należy zarejestrować w ciągu 21 dni kalendarzowych od dnia zakupu lub do wyczerpania puli prezentów, ale nie później niż 7 listopada 2021 r.
Co zrobić, jeśli nie otrzymam maila z potwierdzeniem udziału w promocji?
W razie pytań dotyczących rejestracji w promocji napisz wiadomość e-mail na: [email protected].
Jak mogę założyć konto Samsung Account?
W chwili dokonania zgłoszenia do Promocji należy posiadać konto Samsung Account, można je założyć pod adresem https://account.samsung.com.
Kupiłem więcej produktów, jak je zgłosić?
Jeśli kupiłeś więcej niż jeden egzemplarz Produktu, możesz zgłosić do Promocji każdy z zakupionych Produktów, jeśli spełnisz wszystkie wymagania określone w Regulaminie w odniesieniu do każdego ze zgłaszanych Produktów. Formularz zgłoszeniowy umożliwia zgłoszenie do Promocji tylko jednego Produktu i w celu dokonania większej ilości zgłoszeń należy zgłosić do udziału w Promocji każdy z Produktów osobno.